onsdag 6. februar 2013

Det vil bli litt knot...

...fremover! Jeg lærere meg å bli kjent med et nytt system, og en ny måte å sette opp blogg på. Så det vil nok skje små (og kanskje store) endringer fra dag til dag.

Den første oppskriften kommer forhåpentligvis i morgen, eller overimorgen, når ting har kommet på plass på kjøkkenet, og jeg igjen har tilgang til min elskede komfyr. Uten den og skjærefjøla mi føler jeg meg ikke mye tess merker jeg nå. Det skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen, uten rot og kasser stablet overalt, og med et kjøleskap som står i hjørnet sitt på kjøkkenet, ikke midt på stuegulvet.

Fortsettelse følger!


Det er jammen ikke lett når alt står på hodet i hverdagen, og man skal lære seg et nytt bloggdesign i tillegg ;)

Nå har jeg skjønt litt mer, og de gamle blogginnleggene vil legges ut på nytt i rekkefølge over de neste dagene. Så blir det full fres fra den nye bloggen - forhåpentligvis! Hurra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar