torsdag 5. september 2013

Tålmodighet er en dyd...

Nå er det fryktelig lenge siden det har skjedd noe på bloggen. Livet er fortsatt kaotisk, og den alvorlige familiesituasjonen har ikke endret seg. Dette tærer veldig på dagliglivet, og det blir mindre tid og inspirasjon til å lage ny og spennende mat. Nå gjelder det å holde på rutinene og få dagene til å gå rundt.

Men jeg har likevel funnet ut at jeg trenger et prosjekt. Og denne bloggen er mitt prosjekt. Så jeg prøver å plukke opp kokkelua igjen og lage noe nytt og spennende hver uke fra nå av.

Takk til alle som stikker innom, dere som legger igjen kommentarer, og dere som kommer med forslag :) Alt settes stor pris på! Og jeg skal virkelig legge meg i selen for å holde bloggen ved like utover høsten og vinteren.

Ønsker dere alle en fin uke, denne første høstuken så langt i år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar